REZERWACJA ON-LINE
Właścicielem obiektu willa Stachoniówka 2 jest firma
F.U. JSG JANUSZ STACHOŃ-GRZESICZEK
z siedzibą w Zakopanem, kod pocztowy 34-500, ul. Chłabówka 28B
NIP: 736-157-43-93
REGON: 120269025
Składanie rezerwacji poprzez system rezerwacji sprowadza się do kilku kroków.
Podczas składania rezerwacji należy:
wybrać termin i obiekt do rezerwacji, podać dane osobowe osoby dokonującej rezerwacji, wybrać formę płatności przedpłaty i dokonać jej natychmiastowej wpłaty.*
*Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem tpay. Płatność kartami odbywa się za pośrednictwem PayPal.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju szkody wynikłe z niedokończonej lub błędnie utworzonej rezerwacji. Rezerwację uważa się za dokonaną w chwili wpłacenia wymaganej przedpłaty.
POTWIERDZENIE REZERWACJI
W momencie kiedy Twoja rezerwacja zostanie zarejestrowane w naszym systemie, otrzymasz od nas, poprzez e-mail, potwierdzenie utworzenia rezerwacji wraz z instrukcją wpłaty wymaganej przedpłaty.
Jeżeli twoja rezerwacja zostanie opłacona otrzymasz od nas potwierdzenie w formie elektronicznego vouchera (przesłanego mailem) lub nr rezerwacji. Otrzymane potwierdzenie należy wydrukować (lub zapamiętać nr rezerwacji) i zabrać ze sobą w podróż.
ANULOWANIE REZERWACJI
W przypadku rezygnacji z usług wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Kwota zaliczki stanowi pokrycie kosztów wynajmującego z tytułu rezerwacji pokoju. Nie jest możliwe wykorzystanie zaliczki na pobyt w innym terminie, prosimy zatem dobrze zaplanować i przemyśleć swoją rezerwację.
Rezerwacja może zostać anulowana automatycznie w przypadku nie dokonania przedpłaty w terminie wskazanym podczas składania rezerwacji on-line (wyświetlonym na ekranie i przesłanym na podany w rezerwacji adres e-mail).
REGULAMIN POBYTU W WILLI STACHONIÓWKA 2
§ 1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
§ 2. Przyjazd najpóźniej do godziny 22.00.
§ 3. W przypadku rezerwacji noclegów wraz z wyżywieniem, jeżeli nie ustalono inaczej, opłata naliczana jest od obiadokolacji w dniu przyjazdu kończąc śniadaniem w dniu wyjazdu.
§ 4. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od godz. 22. 00 do godz. 06.00
§ 5. Każdorazowo prosimy aktualnego Najemcę o sprawdzenie stanu technicznego wynajmowanego pokoju oraz wszelkich urządzeń znajdujących się w najmowanym pomieszczeniu. Wszelkie odkryte wady tuż przed rozpoczęciem użytkowania pokoju należy natychmiast zgłaszać gospodarzowi. Ewentualne szkody niezgłoszone jako istniejące przed rozpoczęciem użytkowania pokoju a także te powstałe na skutek złego użytkowania będą przypisane aktualnemu Najemcy, który zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej w celu pokrycia ewentualnych szkód.
§ 6. Na terenie ośrodka prosimy o zachowanie zgodne z istniejącymi normami etycznymi oraz zasadami koleżeńskiego współżycia. Spożywanie alkoholu w ilościach nie powodujących zagrożenia życia, zdrowia, nie narażających na zniszczenie cudzego mienia oraz nie powodujących zbyt głośnego zachowania.
Palenie papierosów tylko w specjalnie wyznaczonych do tego celu miejscach na zewnątrz budynków (np. na balkonach) ! Kategoryczny zakaz palenia w wewnątrz budynków !
§ 7. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa prosimy o nieużywanie w pokojach grzałek i grzejników elektrycznych nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju.
§ 8. Dla zapewnienia komfortu wszystkim naszym Wczasowiczom w naszych willach szczególnie nie zezwalamy na:
§ 9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
§ 10. Każdego Gościa możemy poprosić o okazanie dokumentu tożsamości. Nieokazanie dokumentu tożsamości będzie skutkować odmową świadczenia usług. Nie przysługuje wówczas zwrot zaliczki. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych Gości naszych willi.
§ 11. Bardzo prosimy o zgłoszenie się do recepcji natychmiast po przyjeździe i wprowadzeniu się do wynajmowanego pokoju. Pozostałą należność za pobyt prosimy uregulować gotówką lub kartą w dniu przyjazdu.
§ 12. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z przyczyn niezawinionych przez nas, kwota za pozostałe niewykorzystane dni pobytu w ramach rezerwacji nie jest zwracana. Podobnie ma się sprawa z zamówionym, a niewykorzystanym posiłkiem.
§ 13. W okresie posezonowym tj. marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, obiadokolacje wydajemy tylko przy większej frekwencji. O szczegóły proszę pytać telefonicznie.
W związku z powyższym, pomimo zaznaczenia odpowiedniej opcji przy dokonywaniu rezerwacji on-line, nie gwarantujemy możliwości skorzystania z obiadokolacji. W przypadku braku możliwości skorzystania z obiadokolacji, wyliczona opłata zostanie odpowiednio pomniejszona o kwotę wynikającą z kosztu niewykorzystanych posiłków.
§ 14. Na miejscu pobierana jest dodatkowa opłata tzw. miejscowa w wysokości 2 zł. za osobę dziennie, odprowadzana do UM Zakopane.
§ 15. Nie akceptujemy pobytu z psami.
§ 16. Teren obiektów na zewnątrz i wewnątrz budynków (miejsca ogólnodostępne, korytarze i klatki schodowe) są – w trosce o zapewnienie Państwu najwyższego standardu wypoczynku oraz bezpieczeństwa – monitorowane całodobowo za pomocą systemu kamer z zapisem wizji.
Dziękujemy za akceptację niniejszego regulaminu i zapraszamy do rezerwacji!
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości
świadczonych usług lub w innym zakresie. Reklamacji może podlegać proces składania zamówienia, płatności, oferowanych usług.
2. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
a) pisemnie na adres 34-500 Zakopane, ul. Chłabówka 28B
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
JSG@interia.pl
3. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (a) informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz
(b) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie
przez nas reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na
skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4.Właściciel Willi Stachoniówka 2 ustosunkuje
się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w
szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym
celu podał adres e-mail. Właściciel willi Stachoniówka 2 udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 14 dni od
dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest F.U. JSG JANUSZ STACHOŃ-GRZESICZEK ul. Chłabówka 28b Zakopane 34-500
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
Zobowiązania Administratora
Zobowiązania Hotres.pl
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku: